
En el marc dels 25 anys d'història des Gegants de la Barceloneta i dins del cicle "La Xerrada del DIjous", l'Associació de Geganters, Grallers i Bestiari de la Barceloneta presenta el conte infantil "Els gegants de la Barceloneta", un conte que explica l’autèntica història de Pep Barceló i Maria la Néta, els dos gegants que viuen a la Barceloneta.
Aquest conte infantil està basat en un text original d’Òscar Bech, amb l'adaptació Cesca Mestres i il·lustracions Glòria Fort.
Presentació a càrrec dels autors del conte i de Carme tomàs, presidenta de l’Associació geganters, grallers i bestiari de la Barceloneta.
Acte realitzat en el marc de les celebracions del "1r. 1/4 de segle dels gegants de la Barceloneta."
Hora: 20h.
Lloc: Sala d'Actes
Preu: Activitat gratuïta



